Koolipere

Õpilased

2014 / 2015 õppeaastal õppis koolis 87 õpilast.
2015 / 2016 õppeaastal õppis koolis 91 õpilast.
2016 / 2017 õppeaastal õppis koolis 78 õpilast.
2017 / 2018 õppeaastal õppis koolis 87 õpilast.
2018 / 2019 õppeaastal õppis koolis 97 õpilast.
2019 / 2020 õppeaastal õppis koolis 103 õpilast.
2020 / 2021 õppeaastal õppis koolis 107 õpilast.
2021 / 2022 õppeaastal õppis koolis 99 õpilast.
2022 / 2023 õppeaastal õppis koolis 102 õpilast.
2023 / 2024 õppeaastal õppis koolis 100 õpilast.

Õpetajad

Eve-Liis Oja 1.klassi klassiõpetaja eveliis.oja@rosmakool.ee  

Killu Timm — 2. klassi klassiõpetaja — killu.timm@rosmakool.ee

Leeni Seppel — 3. ja 4. klassi klassiõpetaja, inglise keel, saksa keel  — leeni.seppel@rosmakool.ee

Marju Marga — 5. klassi klassiõpetaja — marju.marga@rosmakool.ee

Anneli Kiudorv – 6. klassi klassiõpetaja, käsitöö anneli.kiudorv@rosmakool.ee

Carmen Küngas – 7. klassi klassiõpetaja carmen.küngas@rosmakool.ee

Raili Toom — 8. klassi klassiõpetaja — raili.toom@rosmakool.ee

Anneli Kiudorv — 9. klassi klassiõpetaja — anneli.kiudorv@rosmakool.ee

Elenete Hellat — 5. klassi eesti keele ja kirjanduse õpetaja — elenete.hellat@rosmakool.ee

Merje Ilves 6.-9. klassi eesti keele ja kirjanduse õpetaja merje.ilves@rosmakool.ee

Fee Tamm 5.-9. klassi inglise keele õpetaja fee.tamm@rosmakool.ee  

Carmen Küngas  — vene keele, 7.-9. klassi käsitöö õpetaja  — carmen.kyngas@rosmakool.ee

Riina Velmet — muusikaõpetaja — riina.velmet@rosmakool.ee

Veronika Grigorjev — 9. klassi matemaatikaõpetaja — veronika.grigorjev@torg.ee

Kalle Kebbinau — 7., 8., 9. klassi füüsika — kalle.kebbinau@rosmakool.ee

Mariliis Hämäläinen — 8.- 9. klassi ajaloo; 9. klassi ühiskonnaõpetus  õpetaja — mariliis.hamalainen@gmail.com

Killu Timm — 9. klassi bioloogia, 9. klassi / 7.klassi geograafia — killu.timm@rosmakool.ee

Tanel Vassel — puidutöö õpetaja — tanel.vassel@rosmakool.ee

Külli Volmer — draama — kylli.volmer@rosmakool.ee

Marek Parksepp 5.- 9. klassi liikumisõpetuse õpetaja marek.parksepp@rosmakool.ee

Ave Tamm — HEV koordinaator, sotsiaalpedagoog — ave.tamm@rosmakool.ee

Merlin Niinemägi — eripedagoog — merlin.niinemagi@gmail.com

Direktor

Triinu Puidet
triinu.puidet@rosmakool.ee

Kooli rütm

Meie kooli igapäevaelu põhineb olulise tõsiasja teadvustamisel, et elu kandjaks on rütm. Rütmiline kord on olemas kogu looduses, alates kõige igapäevasemast päeva ja öö ehk valguse ja pimeduse vaheldumise rütmist kuni hingamise ja südame töö väsimatu rütmini inimeses eneses. Kogu kasvamine ja kujunemine kulgeb rütmiliste kordustena. Nii saab areneda terve, korrastatud elujõududega organism, mis on hiljem aluseks tugevale tahtele. Rütmi mõju põhineb kindlustundel, mis lapses tekib – ta orienteerub kindlalt ajas ja ruumis ning säästab lisaks ka energiat – rütm kannab.

Selle teadmisega on koostatud ka waldorfkooli õppeplaan, nii et ta arvestaks ja toetaks areneva lapse vajadusi. See on rütmiline õppeplaan, mille puhul on oluline õppetöö tsüklilisuse printsiip: ühte õppeainet käsitletakse kolm kuni neli nädalat järjest. See võimaldab ainesse süveneda.

Laste koolipäev on liigendatud loomuliku päevarütmi järgi. Päev algab meil kell 8.00 pika põhiainetunniga (1 t. 45 min/2t). Sellele järgnevad ainetunnid (45 min.), kus rõhuasetus on pideval rütmilisel kordamisel: võõrkeeled, muusika, liikumine jne. Päeva lõppu jäävad rohkem praktilise kallakuga õppeained nagu käsitöö, puutöö, aiandus jt.

Sündmused koolis

Igal kuul toimub meie koolis kuupidu, kus lapsed saavad üksteisele ette kanda, mida nad selle aja jooksul õppinud on. “Väikesed” näevad imestusega mida “suured” juba oskavad ning nood omakorda meenutavad oma eelnevaid kooliaastaid. See loob koolis toreda ühe-pere-tunde.

Aastapühad ja nende tähistamine on laste hingele niisama tähtsad kui ihule toit. Kui õpitakse mõistma, mis pühade ajal toimub, siis nähakse, et looduses tuleb iga asi õigel ajal ning see annab lastelegi kindlustunde ja hingerahu.

Nii võimaldab rütm tajuda elu sellisena nagu ta on ning õppida eristama olulist ebaolulisest. Ta aitab jääda alati seesmiselt liikuvaks ning arenemisvõimeliseks läbi kogu elu.